Whitepaper

In 8 stappen je service- en onderhoudsproces in de bouw digitaliseren

De ketensamenwerking in het service- en onderhoudsproces is een complex proces. Informatie wordt volop uitgewisseld en veel verschillende ketenpartners communiceren met elkaar. Niet alleen binnen je eigen organisatie, maar ook met de opdrachtgever, onderaannemer en andere ketenpartners. Dit brengt uitdagingen met zich mee.

Transparante en beheersbare communicatie

Voor een goede ketensamenwerking is het belangrijk dat je altijd real-time informatie kunt uitwisselen met ketenpartners. Dit kan alleen als je je systemen goed op orde hebt én de systemen met elkaar zijn verbonden. Zorg daarom voor een softwareoplossing waarbij alle fases in het service- en onderhoudsproces geïntegreerd zijn in één systeem.

Maar hoe begin je hieraan? Welke service- en onderhoudsprocessen kun je digitaliseren en welke tools zijn handig? Ontdek in deze whitepaper hoe je in 8 stappen je Service en Onderhoud in de bouw kan digitaliseren.

In deze whitepaper nemen we je mee in het digitaliseren van het bedrijfsproces van je Service & Onderhoud voor bouw- en projectgeoriënteerde bedrijven. We bespreken verschillende tips & tricks en kijken welke digitale oplossingen voor jou geschikt zijn.

Download whitepaper
  • Deel dit artikel: